17:51 TSİ
SİYAHBEYAZ

GAZETE

Dünyanın İlk ve Tek Kişisel Gelişim Gazetesi

Anasayfa
haber

Şişli'de motosiklet yayaya çarptı, 3 kişi yaralandı

Şişli'de yaya geçidini kullanarak karşıya geçmeye çalışan bir kişiye motosiklet çarpmış, çarpmanın etkisiyle hem yaya hem de motosikletteki iki kişi yola savrılmıştır. Olayda biri ağır olmak üzere 3 kişi yaralanmış ve hastaneye kaldırılmıştır.

Şişli'de motosiklet yayaya çarptı, 3 kişi yaralandı
Sesli Dinle

Şişli ilçesinde meydana gelen trafik kazasında bir yaya ve motosikletteki iki kişi yaralanmıştır. Kaza, yaya geçidinden yolun karşısına geçmeye çalışan bir kişinin motosikletle çarpışması sonucu gerçekleşmiştir. Çarpmanın şiddetli etkisiyle hem yaya hem de motosikletteki kişiler yola savrulmuştur. Olay yerinde yapılan ilk müdahale sonrasında yaralılar ambulansla hastaneye nakledilmiştir.

Sağlık ekipleri tarafından yapılan değerlendirmede yaralılardan birinin durumunun ağır olduğu belirlenmiştir. Diğer iki yaralının da tedavi altına alındığı öğrenilmiştir. Hastanede yaralıların tedavi süreci devam etmektedir. Kaza hakkında ayrıntılı bilgilendirme sağlık ve emniyet birimleri tarafından yapılmıştır.

Olayı belgelemek adına bölgedeki güvenlik kameraları devreye girmiş ve kaza anı kayıt altına alınmıştır. Görüntüler, motosikletin yaya geçidinde yayaya çarpışının tam anını net şekilde göstermektedir. Kamera kayıtları, emniyet müdürlüğü tarafından kaza soruşturmasında kullanılmak üzere inceleme altına alınmıştır.

Trafikle ilgili soruşturma kapsamında motosiklet sürücüsünün beyanı alınmıştır. Polis, kaza nedeniyle başlatılan incelemenin detaylarını belirlemek için çalışmalarına devam etmektedir. Olay yerinde yer alan tanıkların ifadeleri de alınmıştır.

Şişli'de meydana gelen bu olay, yaya geçitlerindeki güvenliğin ve trafik kurallarının uyulmasının önemini bir kez daha gözler önüne sermiştir. İlçede benzer kazaların yaşanmaması için trafik denetimlerinin artırılması konusu da gündeme gelmiştir.

PaylaşXFacebookWhatsApp